2007-09-27

Fjärde raka förlusten

Det är med sorg i hjärtat man knappar in text-tv sidan 360 en dag som detta. Allra sist i hela tabellen utan en ynka poäng. Målsnitten ligger på pinsamma ett per match.

Eftersom jag inte såg gårdagens match så ska jag heller inte uttala mig om den. Jag trodde verkligen att vändingen var på väg och att IK för första matchen denna säsongen skulle ha stolpe in, men inte.

Matchen mot Växjö känns på något sätt redan körd. Likaså de kommande hemmafighterna mot Löven, Rögle och Malmö, som för övrigt ska tv-sändas.

Tråkigt att det inte finns pengar för firma Dag-Charles att agera för. Det hade nog behövts, iallafall inom en snar framtid om det fortsätter som det börjat.

Det kommer nog bli mycket dystert framöver och idiotkommentarerna kommer hagla på det inoffciella hockeyforumet och på stan.

*

Ett ljus i mörkret är iallafall att min ansökan om kontorsjobb inte ratats än. Något positivt, men det väger inte upp denna pissiga start på säsongen.

Inga kommentarer: